середу, 7 лютого 2018 р.

Собі.

Шила собі . Отримала насолоду лише від того , що ніяка задня думка не гризла та не переслідувала  чи сподобається ця торбинка іншим , а якщо сподобається то кому саме... Шила як у голову прийшло , ліпила туди усе ,чого душа бажала .
Переднє полотно - це дрібні клаптики - залишки від усього мого шиття ,які я переважно просто викидаю. Захотілось спробувати стиль "бохо" , але невідомо чи він у мене вийшов . Якщо нема нічого спільного - то будемо вважати що я придумала свій стиль
  ☺. 







4 коментарі:

  1. Все у тебя получилось. А стиль это уже вторично. Я тоже люблю шить себе и не шарахаться от мысли, понравиться кому-то или нет. А когда шьешь кому-то, так стараешься, что даже портишь. Успехов! и хорошей погоды!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люда ! Золоті слова - рада ,що ми так добре розуміємо один одного !

      Видалити
  2. Очень необычная фактура получилась! А белые узкие полосочки - это флок?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. узкие белые полоски это не флок а сутажный декоративный шнурок . кстати иногда глаз замыливается и уже не понимаешь ,что лепишь на сумку , поэтому через три дня отпорола декоратиную штучку внизу - ни к чему она там . Поэтому вывод - очень полезно шить и отдыхать . А потом опять за работу .

      Видалити