неділю, 3 грудня 2017 р.

"П'яна вишня".

Коли пошився цей набір , в голові крутився смак торту , що називається "П'яна вишня" . Чомусь саме така асоціація у мене з тою торбинкою в комплекті з косметичкою в таких же кольорах. Не люблю хвалитися , але цього разу мені настільки подобається самій цей комплектик , що аж шкода продавати . Можливо справа саме в кольорах. Дуже вдалий підбір , на мій погляд. Хоча , мабуть , це справа смаку кожного з нас.
У Львові добряче притрусило снігом і на білому фоні дуже гарно виглядає ця сумка .
Задоволена нею - просто слів нема ! Шила тиждень . В принципі ,так само як і працюю над кожною роботою. Зупиняюсь тоді , коли втомлююсь , щоб на наступний день продовжити з новими силами . В інакшому випадку , коли людина втомлена , може вийти не дуже акуратно , роботу можна "запороти" . Краще не спішити - тоді результатом будуть задоволені всі . 












5 коментарів:

  1. Сумка получилась чудесная! Очень гармонично подобраны ткани. Если есть покупатель- продавай не жалей, следующую ещё лучше сошьёшь, а нет - оставляй себе и носи с удовольствием ( и как рекламу) . Соломия, у меня вопрос, не по теме, так сказать , как к мастеру шьющему сумки в технике " синель"- ты разрезаешь после того как сумка готова? Или все таки раньше? Я тут силами собираюсь и спросить кроме как у тебя ( ничего, что я уже на ты ?) не у кого.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую за такі теплі слова ! Ірочка ! На рахунок сінелі . Я спочатку створюю матеріал а потім уже шию саму сумку . Крім того май на увазі , сінель не обовязково давти на всю сумку , можна дати тільки частину , так теж дуже цікаво вийде. Тільки треба добре подумати ,які тканини давати на цю техніку - адже потрібно , щоб сумка не була тяжкою . От у мене верх коли був з меблевої тканини - то під низ пішла дуже легенька ( така як підкладка ) матерія. А якщо будеш шити з ситцевих, наприклад , печворкових ,то можеш сміло багато їх давати , думаю вони не будуть обтяжувати саму сумку.
    Для проби поший косметичку ,або невеличку сумочку , щоб самій відчути як і що .

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Дуже приємно , що мої вироби подобаються . Дякую !
      Сьогодні відправила цей комплектик дівчині , яка сама шиє і дуже гарно . Для мене це фантастична оцінка моєї роботи .

      Видалити