вівторок, 14 листопада 2017 р.

Приз !!!

Один з офіційних призів і  зроблений моїми руками - ось такий комплектик . Назвала я його " Чистий печворк" . І таких призів ( зичайно вони усі різні!) буде ще декілька . У конкурсі , який відбудеться на київському форумі Дублірін можуть взяти участь усі зареєстровані учасники з будь якої крапки планети !  Мій вклад у фонд призів - це мабуть тільки десята частина того , що можна отримати , якщо мати бажання пошити невеличку роботу на тему
" Симетрія"  та всього навсього прислати лише фотографію своєї роботи. Для мене ця тема дуже тяжка , я і симетрія речі дуже далекі , якщо казати про арт-квілт. Торбочку симетричну - будь ласка! Але міні-квілт на конкурс по темі симетрії -  це щось нереальне для мене. Часу ще багато , але він біжить дуже швидко ! Поспішайте прийняти участь у конкурсі! 












6 коментарів:

  1. очень красиво выглядит сумочка ! Цвета ! лоскутки красивый крестик сделали "!!!
    Но мне кажется ручки тут не подходят.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так , Лєна , ручки просяться більш масивніші . На жаль таких не було у мене .
      Приймайте участь у конкурсі на Дубліріні! Ми раді кожному новачку, тільки потрібно зареєструватися. Можливо зможете виграти саме цей приз - тоді пришиєте більш підходящі ручки .

      Видалити
  2. Красивая сумка! И ручки смотрятся гармонично , по моему. Очень интересно решено с кармашком сзади на змейке . На форум давно не заходила, там такие интересности, пойду посмотрю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іра !!!! Давай приймай участь у конкурсі !!!!!!!
      Буду чекати твоєї роботи !

      Видалити
    2. Привет, Соломия! В конкурсе не буду участвовать, просто рада видеть тебя здесь! А твои сумочки знаю давно, все супер!

      Видалити
    3. Людмило! дуже шкода ... Мені б хотілось побачити твою роботу . Це дуже весело , навіть якщо не перемагати , а просто приймати участь .

      Видалити