середу, 11 квітня 2018 р.

Поле з тюльпанами .

Таке було замовлення - мало бути поле з тюльпанами... 
Сумка для літньої жінки . Тому обрамлення та задня сторона сумки темно-коричневго кольору ( що на мій погляд трохи удешевляє торбинку) . Але прохання не робити у дуже світлих кольорах я врахувала. Також сумка мала мати дві ручки та щоб можна було взяти її на плече. Чесно мовити я не люблю такі моделі , але що поробиш ,коли таке було бажання замовниці. 
Отож висновки - більше ніколи жодних насильств над собою. Виключно шити буду те , чого прагне моя душа . Виключно сама творчість. І ніяких замовлень! Тільки тоді можна розраховувати на те, що речі будуть дуже класні. 
















2 коментарі:

  1. Это да, заказ часто втискивает в узкие рамки, в которых очень некомфортно работать.
    Мне очень понравилось поле! А коричневый цвет... Я бы попробовала сумку сделать не коричневой, а темно синей или зелёной, или бордо...

    Интересно, Соломея, а как бы ты ее сделала, если б не давлели над тобой жёсткие условия заказа?..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя , спасибо. Моё мнение - я бы вообще не делала никакой рамки . Немного приведу в порядок шкафы и две следующие сумки будут именно такими . С пейзажами
      но без какой либо рамки . Меня зовут СоломИя ;) .

      Видалити