неділю, 7 січня 2018 р.

Бабка.






Дивна зима цього року . Без снігу та якась тепла. Не зима , а так ... - ніби весна уже починається.

Сьогодні Різдво , а мені здається, що вже всі Новорічні свята  далеко позаду. 
Ось такий настрій.
Сьогодні у своєму блозі виставлю свою роботу - міні арт квілт , що брав участь у кожнорічному конкурсі нашого клаптиковому форуму ДублІрін .
Хто б тільки знав ,скільки пошуків відбувалось у моїй шафі , щоб знайти вілповідну тканинку для тільця комахи!!! "Гори" були перевернуті! Для тільця розміром 0,5 см на 7см .
Робота розпочиналась з фону . І він не такий простий , як може здатися на перший погляд. Так , спочатку вибрала тканину , щоб хоч якось нагадувала і якусь рослинність у лузі , і повітря з просвітом неба . А потім треба було висвітлити чимось верхній шмат того фону - і я знайшла вихід : під сіткою у мене зашитий синтепух , що вкладають у сучасні подушки . Кусочки ниток та якісь шерстинки (типу для валяння, і де вони у мене тільки взялися ?)  - імітували травичку . Це ніби техніка "піца" , але не хаотична ,а більш упорядкована - усе на своєму місці. Ну ,а крильця у бабки - мені ще давно подарували крихітний клаптик тканини , котрий я ,як тільки побачила - відразу знала що то на крила ! І берегла його , щоб ніде не загубився. У моєму царстві все можливо ... На першому плані вишита засушена гілочка якогось чортополоху , - адже вже на підході осінь. Вона вишита машинкою з лапкою для стебнування квілту. Ось так народився мій "шедевр" . Сьогодні на фейсбуці виставила цей міні квілтик у якійсь американській групі Textile Arts, де абсолютно ні з ким не знайома ! Саме для однієї цілі - почути чи справді варта моя робота чогось. Не уявляєте , як приємно та як пілнімається самооцінка , коли зовсім незнайомі люди , що розуміються на таких роботах , безперестанку пишуть схвальні відгуки та лайкають мою роботу !!! 

4 коментарі:

  1. Соломія, з святами! Кожна робота варта чогось!

    ВідповістиВидалити
  2. Работа чудесная! С настроением! Творческих успехов и всего хорошего! С праздником!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірочка ! Дуже дякую! тебе теж зі святом ! Нехай все збудеться про що мріється !

      Видалити