понеділок, 25 грудня 2017 р.

Ялинка зі спогадів .

Усіх своїх друзів вітаю з Новорічними святами та Різдвом Христовим!
Цього року  мою хатинку прикрашає не зовсім звична ялинка . Таким способом я позбулася двох зайців - прилаштувала непотрібні гудзики та поламану біжутерію ,яка валялась роками у мене в коробочках і зробила ось таке чудо-ялинку. Ідея не моя , таке можна знайти на Пінтересті у такій кількості , що в голові не вміститься! А мені дуже сподобалась така фантастична спроба зробити інтер'єр більш святковішим . А основне - трошки підчистила свої "скарби" , які думаю більше ні на що вже не згодяться !
А фоном для моєї ялинки - звичайно ж мої незмінні багаті меблеві тканинки! 












9 коментарів:

  1. Дуже вдячна , Наталю! Вас теж зі святом нехай усе , що бажається обовязково збудеться !

    ВідповістиВидалити
  2. С праздником! Всего самого-самого наилучшего! Ёлка сказочная получилась! Хочется рассматривать до бесконечности! И часики , и фон и очень аккуратно все сделано! Очень нравится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірочка! Тебе також вітаю зі святами і бажаю щоб у твоїй оселі жило виключно щастя та творче натхнення. І дякую , що заходиш у мій блог!

      Видалити
  3. Соломіє, ти чарівниця. Вмієш ти красу з нічого зробити. МИТЕЦЬ, А в мене такого ж добра вистачить не на одну таку ялинку. І годинники, і гудзики, і біжутерія. От тільки руки не доходять щоб щось путне зробити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інночко! Я тобі признаюся - я страшенно повільна у своїй творчості . Як черепаха і через це страшенно нервуюся. Ну не вмію швидко ні шити ,ні щось майструвати. Але при цьому недоліку , цю ялинку я зробила ЗА ДВА ДНІ ! Там же ж шити нічого не потрібно.Ну хіба фон два три шви , а можна й цільну тканину дати , якийсь бархат , наприклад. У мене не було цільного куска то я змушена була щось видумувати . Просто клей + "скарби " які валяються ,але шкода викинути .

      Видалити
  4. Вот! А я все думаю, у кого я видела эту чудо-елочку? Глянула как-то мельком, идея понравилась, а не сохранила. Из чего, думаю, ее делать... А тут недавно свекровь перебирала шкафы, подкинула мне свою старую кофту - а та вся расшита такими жемчужинами. Вот тогда я и загналась этой идеей!)))) так что, идею утяну, если ты не против, ага?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. всё уже давным давно придумали до нас ...
      И ёлочку такую , и ещё много чего в таком стиле . Я , например, на следующий год буду ангелочка далать .
      Чем хороша такая идея - тем что всякая фигня без дела валяющаяся превращается в красивую вещь-картину-декор !

      Видалити
    2. ага, главное, не выкинуть заранее всю эту фигню без дела валяющуюся!)))

      Видалити