четвер, 6 квітня 2017 р.

Сова "chanille".

Мені вона дуже подобається. Була б молодшою - носила б безперечно!
Мої експерименти з технікою "chanille" не пройшли даремно. Майже уся сумка так і виконана - почікана безбожно! Нема такої мохнатості як , наприклад , у подушці ,що у минулих дописаах , але все одно фон вийшов дуже цікавий. Випробовувана у пральній машинці, можу запевнити, що нічого не сипеться. Твердо переконана тепер - якщо прошити по косій - всі ниточки пришиті і нічого НЕ МАЄ висипатися, хіба що пухнастими мають стати краї обрізаної тканини після щітки і більш нічого. 

 А сова шкодна , можна ще й пташку таку зробити.

2 коментарі:

  1. Соломіє, не з меблевих тканин?! Ти зрадила бренду! (шуткую)
    Виходь на Дублірин з цією шинеллю "чи як там правильно називається техніка затуплювання ножиць і забивання фільтра пральної машини?)
    Сумка чудова. Мій формат.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як це не з меблевих??? Якраз з них , рідненьких !!! Просто під меблевою верхньою уже інші ,легші , інакше була б дуже важкою.А ножиці у мене і так усі тупі, вже , замучилась гострити. Наа Дубліріні уже показала. І машинка не забивається !!!!!!!! Нема чим !!! Я ж написала , що нічого не сипеться , якщо пришивати ПО КОСІЙ !!!

      Видалити