середу, 31 жовтня 2018 р.

Під кінець золотої осені.


Знову листячко , - на сумці та на косметичці . Цієї осені у нас , у Львові , мабуть десь три бабиних літа було. І ще цей тиждень тепло ,як улітку . Останні теплі днини . А згодом ,почнеться слякоть , вітер, холод собачий  - одним словом все те ,чого я так не люблю. 
Зима світла і якась святкова , але при умові ,що сніжок і ніякої цяпанини на дорозі . А ще боюсь страшенно впасти , коли ожеледиця . Та що там ожеледиця ... Десь два тижні назад впала на рівному місці ,так би мовити, мордою об асфальт ! Рука не проходить ніяк , п'ю обезболюючі ... Обличчя вже не таке страшне , але плямка якась таки залишилась. Мабуть це тільки я можу заплутатись у своїх власних чоботах.





5 коментарів:

  1. Сумки у тебя обалденные все! Я тоже боюсь падать, как правило падаю на ровном месте! В ту зиму ляпнулась - думала без руки останусь, скоро год, а рука до сих пор тянет. Что-то с сухожилием сделала...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Люда за добрі слова про мої сумки.
      А руки наші руки тепер уже не як в юності . Що поробиш - час біжить...

      Видалити
  2. Соломіє, обожнюю ТВОЮ осінь в виробах. Чудово!
    А лід? Так ми всі боїмося, падаємо, лікуємось. Тримайся, все минає. Удачі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інночко! Дякую!
      Я зимою ходжу як бабуся 95 років - згорблена і в страху , щоб не впасти , так цього боюся.
      Будеш у Львові телефонуй .Надіюсь мій номер телефону у тебе зберігся. Якщо ні , напишу.

      Видалити
    2. Дякую за запрошення, але я поки з Києва невиїздна.Життя вносить свої корективи. Але надію маю.

      Видалити