понеділок, 21 травня 2018 р.

На пікнік !


Дуже хотіла звільнити побільше місця у шафі , тому взялася за джинси , які не ношу , та й не тільки я . Давно мала бажання пошити раг квілт з джинсів. На низ взяла тканину у клітинку , яка теж давно лежала  без діла   в моїх запасах .  Щось не дуже багато місця звільнилося, скажу вам чесно ... прям містика якась .
До кольору додала трошки червної меблевої тканини . На мою думку оживляє занадто вицвітшу в деяких місцях джинсову тканину , бо я дуже люблю насичені кольори в печворку .












А це моя , з усіх гуляючих в нашому парку собачок , найулюбленіша собачка Фоксі зі своєю господинею. Якщо б не було у мене моїх трьох звірів , я б ту Фоксі , мабуть украла б ! Настільки вона мені подобається !!! 




6 коментарів:

  1. Квилт - загляденье! Я тоже очень люблю сочетание джинсы с красненьким . И отметила для себя кайму - понравилось. Фокси - прелесть!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іра , дуже дякую за добрі слова ! Знаєш ,ще дуже добре підходить по кольору колір цегли . Поексперементуй , побачиш що це найкращий варіант. Мені дуже дуже подобається .

      Видалити
    2. Попробую. Не думала о таком сочетании .

      Видалити
  2. Чудова ідея! В мне є стількі джинсів які відложені на майбутне, коли я стану стрункою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю ! як мені відома ця ситуація ! те саме ! Але переконую себе , що так не можна , бо скоро речі які на потім виженуть мене з хати і не буду мати де жити !

      Видалити
  3. Просто потрясающе!
    Давно хочу сшить рэг квилт, и тоже подумываю о старых джинсах))). Но, скажи, Соломея, он не слишком тяжелый?

    ВідповістиВидалити