неділю, 18 лютого 2018 р.

Простенька для самотньої бабці.

Кожен день ходжу на прогулянку зі своїми собачками у наш парк . Він зовсім близенько. Всі собачники знають одне одного. Є серед них одна бабця - гуляє з малесенькою пекінескою і постійно бачу у неї страшну сумку через шию одягнену... Так мені якось прикро стало за ту старшу жіночку , знаю , вона сама зовсім живе і захотілось мені їй зробити подарунок . Я не сильно мудрувала , пошила з того , що попало під око , і верх , і підкладку сильно у себе в норах не шукала  , пошила з того , що перше-ліпше попалося під руку. 
От і вийшла простенька , без особливих претензій торбина  , такого плану , як та пані любить , щоб руки були вільні. Дуже надіюсь , що пані Христина залишиться задоволена. . 












8 коментарів:

  1. Дуже красива сумка. Для пані Христини буде красивий подарунок. Ви добра фея.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую , Галинко! Я теж надіюсь дуже ,що сподобається.

      Видалити
  2. Добрі діла повертаються подвійною подякою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та мені подяки не потрібно , з радістю шила , нехай тішиться та носить собі на здоров'я!

      Видалити
  3. Молодец.Я тоже стараюсь что-то отдать, когда вижу бабушек около мусорного бака...Спрашиваю, что им надо, договариваюсь о встрече...Как правило, это теплая одежда и обувь. Дай бог им здоровья.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка , у мене там трошки інша ситуація ,бабуся біля смітників не ходить . Просто сама живе і вже в літах . Зараз взагалі пропала кудись , не видно її , видно боїться виходити на вулицю , бо у нас дуже слизько у парку . А може захворіла ,не дай бог. До сьогодні сумка у мене , так і не віддала . Починаю хвилюватися за жіночку.

      Видалити
    2. Да неважно где они ходят...Просто по-человечески их жалко стареньких и одиноких. Еще неизвестно какими мы будем.

      Видалити
    3. Я згідна повністю , час жорстокий і нас він теж не пожаліє . Сумку уже віддала . Дуже зраділа бабуся - а більшого мені й не треба.

      Видалити